AdmMit AS er et styringsverktøy for ledelsen i enhver bedrift med personell og materiell. Løsningen gir full oversikt i ett system der alle funksjoner er elektroniske.
Hva kan denne integrasjonen gjøre?
Denne integrasjonen sender og synkroniserer data begge veier:
fra Admmit -> til Duett Økonomi og fra Duett Økonomi -> til Admmit
Integrasjonen vil overføre fakturagrunnlag (med vedlegg) fra Admmit til Duett. I Duett vil dataen kunne gjenfinnes i Fakturasenter (Påbegynt ordre og Ordre klar til sending). Det vil også synkroniseres informasjon om prosjekt, kunder, timer og varer. Dette vil gjenfinnes i Duetts grunnregistre.
Passer denne integrasjonen for meg?
Integrasjonen passer spesielt godt for deg som bruker AdmMit som styringsverktøy og ønsker å kombinere dette med et fakturerings-/regnskapssystem. AdmMit er et digitalt styringssystem for bedrifter med personell og materiell, spesielt bygget for transport- og entreprenørbransjen.
Hvordan fungerer det?
- Fakturagrunnlag (ordrelinjer og timer) lages i AdmMit.
- Fakturagrunnlaget sendes til Duett Økonomi.
- Alt ligger klart til fakturering, bokføring og oppfølging i Duett.
Hvordan kommer jeg i gang?
Denne integrasjonen er under utvikling. En veiledning på hvordan du tar den i bruk kommer så snart den er satt i produksjon.
Interessert i denne integrasjonen?
Send oss en e-post til api@duett.no Skriv «Interessert i» og navnet på integrasjonen i emnefeltet, så gir vi deg beskjed når den kan tas i bruk. Send oss gjerne en e-post til api@duett.no hvis du har behov for mer informasjon.
Integrasjonspartner
Appex AS
Besøk hjemmesiden
Kontakt
Har du spørsmål, ta kontakt med oss via e-post.
Finn ut mer om prosessen for å bli integrasjonspartner.