AdmMit AS

AdmMit AS er et styringsverktøy for ledelsen i enhver bedrift med personell og materiell. Løsningen gir full oversikt i ett system der alle funksjoner er elektroniske.

Hva kan denne integrasjonen gjøre?

Denne integrasjonen deler data to veier, fra AdmMit til Duett Økonomi og fra Duett Økonomi til AdmMit. Integrasjonen vil overføre fakturagrunnlag (med vedlegg) fra AdmMit til Duett. I Duett vises dataen i Fakturasenter (Påbegynt ordre og Ordre klar til sending). Det vil synkroniseres informasjon (begge veier) om prosjekt, kunder, timer og varer. Dette ser du i Duetts grunnregistre.

Passer denne integrasjonen for meg?

Integrasjonen passer spesielt godt for deg som bruker AdmMit som styringsverktøy og ønsker å kombinere dette med et fakturerings-/regnskapssystem. AdmMit AS er et digitalt styringssystem for bedrifter med personell og materiell, spesielt bygget for transport- og entreprenørbransjen.

Hvordan fungerer den?

  1. Fakturagrunnlag (ordre, timer etc) lages i AdmMit.
  2. Fakturagrunnlaget sendes til Duett Økonomi.
  3. Alt ligger klart til fakturering, bokføring, oppfølging osv i Duett.

Hvordan kommer jeg i gang?

Denne integrasjonen er under utvikling. En veiledning på hvordan du tar den i bruk kommer så snart den er satt i produksjon.

Interessert i denne integrasjonen?

Send en e-post til api@duett.no. Skriv navnet på integrasjonen i emnefeltet, så gir vi deg beskjed når den kan tas i bruk.

Kontakt

Har du spørsmål, ta kontakt med oss via e-post.

Finn ut mer om prosessen for å bli integrasjonspartner.

Integrasjonspartner er Appex AS

Besøk AdmMit AS