AdmMit API
Toveis-integrasjon som henter fakturagrunnlag, sender og henter kundedata, vareregister, prosjekter og timer til og fra Duett og AdmMit.
AdmMit AS er et styringsverktøy for ledelsen i enhver bedrift med personell og materiell. Løsningen gir full oversikt i ett system der alle funksjoner er elektroniske.
Hva kan denne integrasjonen gjøre?
Denne integrasjonen sender og synkroniserer data begge veier:
fra Admmit -> til Duett Økonomi og fra Duett Økonomi -> til Admmit
Integrasjonen vil overføre fakturagrunnlag (med vedlegg) fra Admmit til Duett. I Duett vil dataen kunne gjenfinnes i Fakturasenter (Påbegynt ordre og Ordre klar til sending). Det vil også synkroniseres informasjon om prosjekt, kunder, timer og varer.
Passer denne integrasjonen for meg?
Integrasjonen passer spesielt godt for deg som bruker AdmMit som styringsverktøy og ønsker å kombinere dette med et fakturerings-/regnskapssystem. AdmMit er et digitalt styringssystem for bedrifter med personell og materiell, spesielt bygget for transport- og entreprenørbransjen.
Hvordan fungerer det?
-
Fakturagrunnlag (ordrelinjer og timer) lages i AdmMit.
-
Fakturagrunnlaget sendes til Duett Økonomi.
-
Alt ligger klart til fakturering, bokføring og oppfølging i Duett.
Hvordan kommer jeg i gang?
Benytter du eksternt regnskapsbyrå, tar du kontakt med dem. Så vil de bestille denne integrasjonen for deg bak innlogging i Duett Økonomi – Innstillinger – Firmaoppsett Integrasjoner.
Som kunde med egen Duett Økonomi lisens, bestiller du eller din regnskapsfører også denne integrasjonen bak innlogging i Duett Økonomi – Innstillinger – Firmaoppsett Integrasjoner.
Kontakt
Har du spørsmål, ta kontakt med oss via e-post.
Når du har mottatt klientnøkkelen i meldingsarkivet i Duett Økonomi, tar du kontakt med integrasjonspartner via dette skjemaet https://duett.no/admmit-as/ så vil de hjelpe deg med videre oppsett.