Skip to main content

Gripr

Overfører automatisk kunder, prosjekter, produkter og timer mellom Gripr og Duett for en enklere og mer effektiv arbeidsflyt.


Hva kan denne integrasjonen gjøre? 

Effektiviser arbeidet ditt med integrasjonen mellom Gripr og Duett. Synkroniser kunder, prosjekter, produkter og timer automatisk mellom systemene, og spar tid på manuelle oppdateringer.

Hvordan fungerer integrasjonen?

Når en kunde/prosjekt opprettes i Gripr blir også kunde/prosjekt opprettet i Duett, mens kunder/prosjekt som opprettes i Duett kan enkelt importeres til Gripr.
Når produkter opprettes i Gripr blir produkt sendt til Duett, mens produkt som opprettes i Duett kan importeres til Gripr.
Timer som registreres i Gripr kan enkelt overføres til Duett.
Produkter i Gripr kan enkelt overføres til Duett som ordregrunnlag.
Ansatte kan importeres til Gripr.

Hvem passer integrasjonen for?

Vil du unngå å bruke tid på å legge inn samme informasjon flere steder? Med Gripr og Duett så vil du oppleve at kunder og prosjekter opprettes og oppdateres automatisk mellom seg, og du kan sende timer og produkter fra Gripr til Duett for videre behandling på en enkel måte.

Hvordan kommer jeg i gang?

For å komme i gang med integrasjon mellom Gripr og Duett må du først ha en konto i Duett og Gripr. Finn Brukernøkkel i Duett og gå til integrasjoner i Gripr og finn Duett i listen over integrasjoner. Trykk så på aktiver knappen og legg inn API nøkkel du fikk i Duett og klikk Aktiver. Nå kan du velge hva som skal synkroniseres og integrasjon er aktivert.

Hva er kontaktinformasjonen dere ønsker å bli kontaktet på?

Ved spørsmål eller hjelp med integrasjon kan man kontakte Kim-André Heggenes på heggenes@gripr.no så vil dere bli kontaktet innen rimelig tid.

Integrasjonspartner

Gripr

Kontakt

Har du spørsmål, ta kontakt med oss via e-post.