AdmMit API
Toveis-integrasjon som henter fakturagrunnlag, sender og henter kundedata, vareregister, prosjekter og timer til og fra Duett og AdmMit.
Besøk hjemmesidenAdmMit AS er et styringsverktøy for ledelsen i enhver bedrift med personell og materiell. Løsningen gir full oversikt i ett system der alle funksjoner er elektroniske.
Hva kan denne integrasjonen gjøre?
Denne integrasjonen sender og synkroniserer data begge veier:
fra Admmit -> til Duett Økonomi og fra Duett Økonomi -> til Admmit
Integrasjonen vil overføre fakturagrunnlag (med vedlegg) fra Admmit til Duett. I Duett vil dataen kunne gjenfinnes i Fakturasenter (Påbegynt ordre og Ordre klar til sending). Det vil også synkroniseres informasjon om prosjekt, kunder, timer og varer. Dette vil gjenfinnes i Duetts grunnregistre.
Passer denne integrasjonen for meg?
Integrasjonen passer spesielt godt for deg som bruker AdmMit som styringsverktøy og ønsker å kombinere dette med et fakturerings-/regnskapssystem. AdmMit er et digitalt styringssystem for bedrifter med personell og materiell, spesielt bygget for transport- og entreprenørbransjen.
Hvordan fungerer det?
-
Fakturagrunnlag (ordrelinjer og timer) lages i AdmMit.
-
Fakturagrunnlaget sendes til Duett Økonomi.
-
Alt ligger klart til fakturering, bokføring og oppfølging i Duett.
Hvordan kommer jeg i gang?
Benytter du eksternt regnskapsbyrå, tar du kontakt med dem. Så vil de bestille denne integrasjonen for deg bak innlogging i Duett Økonomi – Innstillinger – Firmaoppsett Integrasjoner.
Som kunde med egen Duett Økonomi lisens, bestiller du eller din regnskapsfører også denne integrasjonen bak innlogging i Duett Økonomi – Innstillinger – Firmaoppsett Integrasjoner.
Kontakt
Har du spørsmål, ta kontakt med oss via e-post.
Når du har mottatt klientnøkkelen i meldingsarkivet i Duett Økonomi, tar du kontakt med integrasjonspartner via dette skjemaet https://duett.no/admmit-as/ så vil de hjelpe deg med videre oppsett.