Skip to main content

AdmMit API

Toveis-integrasjon som henter fakturagrunnlag, sender og henter kundedata, vareregister, prosjekter og timer til og fra Duett og AdmMit.

Besøk hjemmesiden

AdmMit AS er et styringsverktøy for ledelsen i enhver bedrift med personell og materiell. Løsningen gir full oversikt i ett system der alle funksjoner er elektroniske.

Hva kan denne integrasjonen gjøre?

Denne integrasjonen sender og synkroniserer data begge veier:

fra Admmit -> til Duett Økonomi og fra Duett Økonomi -> til Admmit

Integrasjonen vil overføre fakturagrunnlag (med vedlegg) fra Admmit til Duett. I Duett vil dataen kunne gjenfinnes i Fakturasenter (Påbegynt ordre og Ordre klar til sending). Det vil også synkroniseres informasjon om prosjekt, kunder, timer og varer. Dette vil gjenfinnes i Duetts grunnregistre.

Passer denne integrasjonen for meg?

Integrasjonen passer spesielt godt for deg som bruker AdmMit som styringsverktøy og ønsker å kombinere dette med et fakturerings-/regnskapssystem. AdmMit er et digitalt styringssystem for bedrifter med personell og materiell, spesielt bygget for transport- og entreprenørbransjen.

Hvordan fungerer det?

  1. Fakturagrunnlag (ordrelinjer og timer) lages i AdmMit.

  2. Fakturagrunnlaget sendes til Duett Økonomi.

  3. Alt ligger klart til fakturering, bokføring og oppfølging i Duett.

Hvordan kommer jeg i gang?

Benytter du eksternt regnskapsbyrå, tar du kontakt med dem. Så vil de bestille denne integrasjonen for deg bak innlogging i Duett Økonomi – Innstillinger – Firmaoppsett Integrasjoner.

Som kunde med egen Duett Økonomi lisens, bestiller du eller din regnskapsfører også denne integrasjonen bak innlogging i Duett Økonomi – Innstillinger – Firmaoppsett Integrasjoner.

Integrasjonspartner

Admmit

Besøk hjemmesiden

Kontakt

Har du spørsmål, ta kontakt med oss via e-post.

Når du har mottatt klientnøkkelen i meldingsarkivet i Duett Økonomi, tar du kontakt med integrasjonspartner via dette skjemaet https://duett.no/admmit-as/ så vil de hjelpe deg med videre oppsett.