Effektiv organisering av oppgaver uten kaos
Dropp post-it lapper, notatblokker, e-post og lokale filer.
Få en mer strukturert arbeidshverdag med automatisk fordeling av oppgaver
Er kaoset av post-it lapper, notatblokker, e-post og lokale filer i ferd med å ta over kontoret? Taskline introduserer en ny æra av effektivitet med vår skybaserte løsning, designet for å bringe orden i hverdagen.
Sentralisert informasjon på ett sted
Oppdag kraften i å ha all nødvendig informasjon samlet på ett sted. Med Taskline unngår du spredte filer og inkonsekvent datahåndtering. Alt fra klientdokumenter til interne notater er alltid tilgjengelig, sikret og organisert.
Effektiviser arbeidet og reduser stress
Med Taskline kan du si farvel til ineffektive arbeidsmetoder og velkommen til en arbeidsdag med mindre stress. Vår løsning gir deg verktøyene for å enkelt delegere oppgaver, sette frister og følge opp gjennomføringen på en enkel måte.
Automatiske arbeidsflyter som forenkler hverdagen
En automatisert flyt sikrer at ingenting blir glemt og at prosessen fra opprettingen av oppgaven til den er ferdig fullført logges automatisk. Dette minimerer feil og maksimerer produktiviteten på tvers av teamet.
Relaterte funksjoner
Full kontroll
Tasklines oversiktsbilde gir deg full oversikt over byråets kunder som du er tilknyttet. Her kan du se alle repeterende oppgaver for disse kundene. Et tasteklikk på kunden, og du kan endre alt fra oppdragsavtaler og repeterende oppgaver, til medarbeidere og kundenotat.
Trafikklysfunksjon
Trafikklysfunksjon hjelper med å holde deg ajour. Med Tasklines trafikklysfunksjon får man raskt oversikt over hvilke kunder som bør prioriteres. Fargene signaliserer om oppgaven er fullført eller forfalt.
Fullførte oppgaver
Ved å klikke seg inn på en grønn oppgave får du oversikt over hvem som har arbeidet med oppgaven. Du ser også en logg som viser alle endringer utført innad i oppgaven med tilhørende dato og klokkeslett.
Forfalte oppgaver
Forfalte oppgaver vil i tillegg til å ha røde oppgavefelt utløse et kalendersymbol i kundefeltet som vist og markert i rødt nedenfor. Du får da en rask oversikt over hvilke kunder du bør prioritere.
Filtrering
I oversikten har du flere filtreringsmuligheter. Du kan tilpasse bildet til å ha oversikt over akkurat det du måtte ønske av kunder, kategorier og oppgaver. Fargene på kategoriene vil være lik de som ligger i kategoristrukturen.
Filarkiv
Delt i kategorier
Filarkivet er delt inn i to kategorier, internfiler og kundefiler. Du har kun tilgang til mapper på kunder du er medarbeider eller oppdragsansvarlig på, eller på kundemapper som tilhører avdelingen din.
Smarte mapper
Med smart mappestruktur som følger oppgavene vil dokumentering og søking etter informasjon gå som en drøm. Opprett egne mapper og tilpass etter behov. Smart søkefunksjon hjelper deg å finne det du trenger raskt.
Enkel tilgangsstyring
I skyen er det plass til alle. Gi revisor, kunder og andre aktører enkelt tilgang til systemet og la samarbeidet blomstre. Kunder kan laste opp arbeidsavtaler, kjøpekontrakter og andre relevante dokumenter. Få enkelt tilgang til rapporter og sjekk status. Revisor kan gis tilgang til all dokumentasjon i filarkivet og frigjør dere fra tungvinte tredjepartsløsninger. Tilgangen kan enkelt tilpasses slik at man har kontroll på hva som deles med kontaktene.
eSignering
Signering gjort enkelt
Enkel signering
Med Tasklines verktøy for E-signering blir hverdagen enklere for alle parter. Kontaktinformasjonen har du allerede lagret, slik at du slipper å lete opp mailadresser og telefonnummer for å få noe signert.
E-signering rett fra filarkivet
I Taskline kan du sende filer til signering rett fra filarkivet. På den måten sparer du tid, og du kan overvåke E-signeringene dine rett fra Taskline.
ID-sjekk
For å innhente fødsels- og personnummer, samt få en godkjent identitetskontroll på plass, kan du sende en ID-sjekk i onbaordingsprosessen av en kunde eller når kontaktpersoner endres.