Skip to main content

Ordrestyring (by eMonkey)

Toveis-integrasjon som henter fakturagrunnlag, sender og henter kundedata, vareregister, prosjekter og timer.

Fra prosjektplanlegging og økonomisk oversikt, til time- og materialregistrering – alt på én plattform.

 

Hva kan denne integrasjonen gjøre?

Denne integrasjonen deler data og synkroniseres to veier:

Ved oppstart overføres de eksisterende kunder og produkter fra Duett til Ordrestyring.

Faktura overføres fra Ordrestyring og reskontroføres som bilag i Duett Økonomi, tilhørende kunde opprettes eller oppdateres. De betalte fakturaer i Duett Økonomi oppdaterer de tilhørende fakturaer i Ordrestyring.

 

Passer denne integrasjonen for meg?

Integrasjonen passer godt for deg som bruker Ordrestyring som prosjektstyringsverktøy og ønsker å bruke Duett som fakturering- og regnskapssystem.

 

Hvordan fungerer det?

  1. Kunder og varer opprettes i Ordrestyring, og fakturaer reskontroføres som bilag i Duett

  2. All betalingsoppfølging foretas i Duett; registrerer inngående betalinger, purringer og inkasso

  3. Betalingsinformasjon sendes fra Duett til Ordrestyring

     

Hvordan kommer jeg i gang?

Benytter du eksternt regnskapsbyrå, tar du kontakt med dem. Så vil de bestille denne integrasjonen for deg bak innlogging i Duett Økonomi – Innstillinger – Firmaoppsett Integrasjoner.

Som kunde med egen Duett Økonomi lisens, bestiller du eller din regnskapsfører også denne integrasjonen bak innlogging i Duett Økonomi – Innstillinger – Firmaoppsett Integrasjoner.

Integrasjonspartner

eMonkey AS

Besøk hjemmesiden

Kontakt

Har du spørsmål, ta kontakt med oss via e-post.

Når du har mottatt klientnøkkelen i meldingsarkivet i Duett Økonomi, tar du kontakt med integrasjonspartner via dette skjemaet https://tally.so/r/wAKYjl så vil de hjelpe deg med videre oppsett.